Liten sammanfattning

"Jag vaknade bakfull rätt sent och tog mig till föräldrarna för att hämta lite post som hamnat fel. Fortsatte strax därefter vidare och plockade upp en falafel som avnjöts under min vandring genom parken. Blev klämd på pungen, gick och sket på kombidasset och skämdes lite när det stod en söt tjej utanför båset och väntade. Sen lackade jag som vanligt ur över att det inte finns något papper vid vasken, jag hatar de där bakteriehärdarna till blåsmaskiner. Skakade tass med några vänner, hatade SvFF och GAIS, lackade ur på domaren och köpte en sjukt äcklig korv signerad SSP.
Det var väl ungefär så jag uppfattade matchdagen."

Matchdag mot gais en fin sammanfattning av en annan blådåre saxat från ett hemligt ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0